CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, October 14, 2008

Jodoh


semlm adik bongsu aku bertunang! hahaha.... antara kami 4 beradik, dia yg dh plan nk akhiri zmn bujg around chinese new year eve nxt yr. salah seorg sepupu ku pula plan nyer nk bertung nxt yr (tarikh blm set lg). hmmm..... mgkn inilah yg dikatakan jodoh. aku?? nmpknya tunggu lg la sbb prince charming masih blm muncul. bkn aku memilih tp mmg sukar utk memiliki hati yg benar2 tulus menerima kita seadanya.
aku masih mncari kejujuran yg mutlak. dn andai ketika itu mmg sah mnjadi milikk ku kelak, pasti ku khbarkn pd dunia bahawa aku lah jiwa yg benar2 telah merdeka!!
dn pd waktu itu, aku akan melaksanakan segala azam ku yg tertunggak. aku ingin bahagia spt pasangan lain, bercanda dn menggapai impian hidup yg sejahtera....

teman,
doakan kecemerlangan hidup ini berpihak menemani ku... Amin!

0 comments: